Images

Alexa - NO DATA Sorunu Çözümü.



Merhaba arkadaşlar bu gün sizler için çok fazla sıkıntı bir sorun hakkında deneyimlerimi paylaşacağım. Bu sorun aslında bir saçmalıktır. Kısa ve öz biçimde bu sorun açıklanmak gerekirse sorunun nedeni sadece onaylama kodunu siteye koymak ile alakalı değildir. Sorunlarımızı 2'ye ayırabiliriz. Maddeler halinde de paylaşabiliriz.

Neden bu sorun ile karşılaşırım?

Bu sorunun nedeni ALEXA'nın sizi değerlendirmeye katamaması sayesinde olur. ALEXA sizi değerlendiremez ise "NO DATA" hatasını mutlaka alırsınız bu hatanın türkçe karşılığı aslında "Veri Yok" demektir. Sizlerden de veri alamadığı için doğal olarak sizi sıralamaya almaz.

Bu sorunu nasıl çözebilirim?

Arkadaşlar öncelikle sizlere "NO DATA" aslında bir hata olmadığını söyleyen birçok yazar gördüm onları kınıyorum. Gerçekten de bir hata olduğunu da size söylemek istiyorum. Aslında ilk iki gün hata değildir ama eğer alexa botları iki gün içerisinde sizleri sıralamaya katmamış ise bu sorundur ama hiç de ciddi bir sorun değildir. Sorunu çözmek için alexa onaylama kodunu öncelikle sizin sitenize eklemiş olmanız lazım ve kesinlikle alexa widget'ın sizin sitenize koyulmuş olması lazım. Alexa'nın widget'sız sıralamaya katmadığını sizler de benim sitede görmüş olmanız mümkündü. Fakat alexa widget'i koyduktan 2 gün sonra baktım ki rank gelmiş.

------------------------------------------------------------------

LÜTFEN
YORUM BÖLÜMÜNE GÖRÜŞLERİNİZİ BİLDİRİNİZ

------------------------------------------------------------------
OKUDUGUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER

0 yorum: