Images

Blog'a Hit Kasmanin Zararlari



Bloga hit kasmak olayı hileye götürmektir. Peki hilenin sonunda ne gibi sorunlar ile karsilasabiliriz ?

Bloga hit kasmaniz ile beraber blogunuzda dürüst olmak gerekirse yararlı olduğunu görürsünüz.
Her şey tamam sanirsiniz fakat hit kasmaniz ile beraber artık rank siteleri sizden eski performansinizi goremezse rank siteleri bunları kötüye yorumlar. Artık eskisi gibi yükselen bir blog yerine düşen bir blog haline gelirsiniz.

Hitinizi doğal yoldan almanız için en iyi sebep budur.
Jingling kullanan kullanıcılara sesleniyoruz. Özellikle alexa gibi sitelere değer veriyor iseniz kesinlikle kullanmanızı tavsiye etmiyorum.Fakat tabi olarak eğer alexa pro hesabınız varsa alexa sizin birinize bin katar ve ucarsiniz. Alexa pro sahibi değilseniz kullanmanız sağlıklı değildir.

androyazar
Merhaba...
Ben Andro-Yazar. "9.Sınıf'"'a gidiyorum. Okuldan nefret ediyorum. Bir android coderim aynı zamanda. Tabi ki bu konuda acemiyim. Blog yazarlığı işini "1" yıldır yapıyorum. Çok da iyi olmasa da kendime grafiker diyebiliyorum. Bu blogun ilerleyeceğini de düşünüyorum.

0 yorum: