Images

Blogger Tema Kullanırken Dikkat Edilmesi Gerekenler



Bu makalemizde bir blogda tema kullanırken düzenlemelerde görünüşten önemli olan link çıkma konusunu açacağız. Blog teması editlenirken hangi hususlara uyulması gerektiğini de birkaç yerde vurgulayacağız.

Google Adsense'ye girememenin en önemli sebeplerinden birisi dışarıya link çıkmasıdır. Dışarı çıkan link sayısı az olmalıdır. Google fazla link çıkan siteleri spam durumuna mensup bir site görür. Spam durumu aslında gözükmese de

tema yapımcıları foottere, blog temasında hazır olarak sundukları reklam alanlarına o kadar fazla link koyarlar ki bu linkleri kaldırmak fazla zaman alabilir. Fakat bu konuda elinizden gelen her şeyi yapmanızı şiddet ile tavsiye ediyorum.

Blogunuz eğer çok iyi bir durumda ve her zaman tema değiştiriyor iseniz kesinlikle google o linkleri tespit edebilir ve belki "pr" alma durumunuz gecikebilir. Bizzat yaşadım bu link sorunlarını.


Özellikle blogunuzdaki makalelerde indirme linkleri veriyorsanız eğer çok da bir sorun çıkacağını düşünmüyorsanız "<a href="sitedomain"></a>" etiketleri arasına fazla site almanızı tavsiye etmiyoruz.

androyazar
Merhaba...
Ben Andro-Yazar. "9.Sınıf'"'a gidiyorum. Okuldan nefret ediyorum. Bir android coderim aynı zamanda. Tabi ki bu konuda acemiyim. Blog yazarlığı işini "1" yıldır yapıyorum. Çok da iyi olmasa da kendime grafiker diyebiliyorum. Bu blogun ilerleyeceğini de düşünüyorum.

2 yorum:

  1. güzel konu olmuş blogger blogumda tema kullanırken dikkat edeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler...
      Bu ay okuyucularımdan iyi yorumlar almaya başladım.
      Minnettarım :)

      Sil