Images

Php Tanıtım - Başlangıç



Merhaba arkadaslar bu gün siz okuyucular için artık bir kodlama dili lazım diye düşündüm. Bu işe meraklı olan birçok kişi var. Bu iş içerisinde vps ve benzeri şeyler olmadan online oyun yapabileceksiniz ve benzeri şeyler. Arkadaslar oyundan ziyade çok büyük botlar yapabilirsiniz. Ben bu dili çok öneriyorum. Aslında ben de çok biliyor değilim ama çok şey yapabiliyorsunuz. Gerçekten kendi internet sitenizi çok güzel yapabilirsiniz. Özellikle Facebook gibi anlık iletişim ve benzeri gibi botlar da yapabilirsiniz. Bu dili öğrenmek isteyen çok insan var ve ben de sizlere yardımcı olmak istiyorum ve başlıyacağız ama önce sizlere hangi programlar ile yapabileceginizi göstermek istiyorum. En fazla kullanılanı Sublime Text'dir arkadaslar aşağıdaki resime tıklayarak indirebilirsiniz.

SONRAKİ KONUMUZDA SİZLERE YAPTIĞINIZ PHP KODLARINI NASIL SİTEYE ATACAĞINIZI GÖSTERECEĞİM.



0 yorum: